On a date

photo-1514588645531-00b8822ad997.jpeg

Have you fought like dogs, especially when you meet someone after a long time? Mmm thousand memories and most of them are bad one. What if they remain your foe I mean X or foe. Both terms are the same lol.

I saw him in the hotel.I just wanted to ignore him but instead he approached me. Why? Because I was looking at a hot chick, he was accompanied by new girlfriend. I felt sorry and we were not speaking yet our thoughts were chit chat.

Me ; Zayn, your choice got so bad after me. Did you got her at the festival as a money saving item?
He ; Yeah in the same way I found you while bargaining for a few bucks.
Me ; Lol what were you doing there? It was the ladies undergarments section.
He; I was just following the posters of Gigi Hadid.
Me; Got you, (glancing at his phone ) did you update your phone looking cheap like your…
He; Not exactly gifted by her. She promised that on next birthday she will donate her kidney for giving me an iphone.
Me : Beware bro her physical health indicates that she already donated one .
He ; You detective kitten, I saw your highly funded man on Instagram.
Me ; Hmm it was hang out he lost his crypto asset so I gave him time as sympathy 😉
He ; He had the perfect moustache just you wanted, did you ask for them?
Me ; They were fake. He lost his original hair as he applied hair removal cream of his ex accidently on face

photo-1644881450530-11f30dbd83d0.jpeg

Image source
His girlfriend rolled her eyes and we both got the culprit at the same time.🙂
Zayn and Riya come join me.I invited both after these eyes chit chat. While she pulled the chair for him, my right leg operated. He was in my feet 🤣 (mehboob ap k qadmon main ). I winked my eyes to welcome him. Dinner started. I noted he was trying to touch my phone.

He ; What's the password? I wanted to glance at your portfolios.
Me ; It's not your name bro I changed you with crypto and guess what even LUNA is more expensive than you. Lol
He ; Black colour suits you, it's resembling with your heart.
Me ; Yeah and you are already heartless, ruthless, shameless and everything less.
He ; I love you sweetheart
Me ; I don't have feeling for you little chipmunk
He ; I can give you Tesla.
Me ; Keep that toy car in your own pocket.
She,realising our faces were getting red, intervened. Would you like to have a zinger burger?
We both looked at food.
Me ; It was your favourite!
He ; as it was toxic like you, left eating it.
Me ; I left coffee, it was tasteless like your company.
He; You left me Anna and I remained in depression.
Me; Yups I was that depressed you in your status and stories.
He stood up surprised.
He ; You were stalking me, Miss. We both have voices now.
Riya watched him and her facial expression looked shocked.
Me; Mr.Cool you moved on firstly. You wanted change so I gave it to you. It was enough as my emotional tears were rolling smoothly. I took my purse and rushed to leave my place until he pulled me back. What was in his eyes love or hate?
Me ; "I hate you. "
He ; " I love you too."

( The writer is perfect in creating crisps and fun in writing by exaggerating the unexpected situations.)
Header image source

DreemPort_Image_Sourcing-1.gif



0
0
0.000
18 comments
avatar

This post has been manually curated by @bhattg from Indiaunited community. Join us on our Discord Server.

Do you know that you can earn a passive income by delegating to @indiaunited. We share 100 % of the curation rewards with the delegators.

Here are some handy links for delegations: 100HP, 250HP, 500HP, 1000HP.

Read our latest announcement post to get more information.

image.png

Please contribute to the community by upvoting this comment and posts made by @indiaunited.

0
0
0.000
avatar

Haha what a hilarious chat among two ex lovers, I could tell there is still some love in the hatred they are both trying to show 😅

Tesla are toy cars? Oh that is so exaggerated as you said in the end of your post 🤣🤣 I hope you're not asked to pay fine for that.

The last sentence of the conversation though 🥰 I think the story is incomplete.

0
0
0.000
avatar

Hahaha, I wrote the last stuff so that people shouldn't suspect me for this lol.
I wanted to add the crispiness of romance. 😁 so this ending the final hehe. Once a lover is always a lover haha. That chit chat 😜 romantic taunts lol. Good to see you around miss blue 😇

0
0
0.000
avatar

Haha once a lover, always a lover... Really? 😅
I'm glad to have read from you once again girl

0
0
0.000
avatar

Hehe it's true when you will experience might be you agree , 😉 kidding

0
0
0.000
avatar
(Edited)

What's nice way of saying "it's been long, i last saw you" yeah! I have done this before, that was something ago, and you know the funniest thing about this method of greetings?, it shows how happy and excited we are to have seen that person.

Someone, promising to give out her kidney inorder to give you an iPhone and you accepted?
Lol..

I see it as overdose love we kept for them because they mean the world to us.

0
0
0.000
avatar

Hehe, these are the funny things about relationships. No one can expect the love or hate which is going to prevail. Have you ever seen someone fighting like a dog and then feeling the warmth of each other? 🤣 this is what I tried to show hehe. Thanks for the feedback.

0
0
0.000
avatar

😂😂😂

What did I just read?

This has to be the best love quarrel ever, with so many punchlines and references to crypto that'll make you want to fall in love..

I totally enjoyed reading this one 😂😂❤️

0
0
0.000
avatar

Shish don't tell anyone might be they get a heart attack of laugh lol. It was random writing. 😆 hmm when there is heartbreak crypto can be the reason too apart from getting ditched 😉 lol

0
0
0.000
avatar

Awesome dialogue 😂😂😂😂... Please if you don't want the Tesla, you can send it over, I need it

0
0
0.000
avatar

Haha, it was a toy Telsa 🥴 sure I would send you 2 🤣 good to see you.

0
0
0.000
avatar

Ahhahah this was quite funny does it have a part two though?

0
0
0.000
avatar

Nah 😂 quality stuff only appears once in centuries 🤣 kidding it was random but I am glad you guys have liked it

0
0
0.000
avatar

I wish I could exchange witty banter like that with any of my exes... whenever we meet, they just try to physically injure me.

0
0
0.000
avatar

Hahaha is this for real 🤣 who does this I mean do you hide from seeing them lol
I was laughing to see the feedback although this all doesn't happen around me 😂

0
0
0.000